FANDOM

"Poszukiwacze zaginionej barki" - film kręcony w odcinku "Jessie's Big Break". Jest on filmem przygodowym, którego tło to amazońska dżungla. W serialu występuje parę scen z filmu, m.in. gdy Jessie przelatuje na lianie, zostaje zasypana wielką stertą kamieni oraz gdy musi się zmierzyć z wielką małpą.

Reżyser i aktorzy z planu filmowego:Edytuj

Sceny z filmu:Edytuj

W odcinku zostało pokazane parę istotnych scen, pokazujących większość filmu:

  • Jest moment, gdy Jessie przelatuje na lianie. Potem ma się chwycić kolejnej liany, ale nie była dobrze umocowana. Jessie łapie więc za trzecią lianę, na której McD umieścił węża. Przez to Jessie upada na ziemię.
  • Jessie znajduje się pod świątynią. Nagle spada na nią sterta kamieni.
  • Shaylle biegnie pod świątynię, przy której znajduje się wielka małpa o imieniu Coco. Shaylle krzyczy, że wie, że Coco zna drogę do jaskini skarbów. Wtedy McD wymienia Shaylle na Jessie, która dotkliwie walczy z prawdziwą małpą.
  • Shaylle jest uwiązana do palmy, na której jest jadowity wąż. Jej towarzysze walczą, by ją uwolnić. Nagle na plan wchodzą Jessie i Luke, którzy po rozpoczęciu sceny zaczynają walkę ze strażnikami. Po skończonej walce, Luke łapie Jessie i stawia ją na ziemi. Potem Shaylle się uwalnia i zlatuje lianą w dół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki