Fandom

Jessie Wiki

Administratorzy

366artykułów na
Jessie Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poniżej znajduje się lista admninstratorów tej wiki.

Domonik.jpg Domonik
Domonik jest założycielem tej wiki. Założył ją 22 czerwca 2012 roku. Jego tymczasowy wkład jest bardzo mały a nawet nikomy. Był jednym z edytorów na Simspedii.
Sparm.jpg Sparm1
Sparm1 jest głównym adminem na tej wiki. Adoptował ją 27 lipca 2013 roku, a swoją przygodę z tą wiki jako zarejerstrowany użytkownik zaczął 5 kwietnia 2013 roku. Jest głównym a zarazem najlepszym i najaktywniejszym edytorem na tej wiki. Jest miły, pomysłowy i pracowity. Sparm1 bardzo dba o tę wiki i zrobi wszystko by była najlepsza na świecie, więc jeśli masz jakis problem to pisz.
Demon.jpg DemonRipper
DemonRipper jest administratorem tej wiki od 27 lipca 2013 roku, a swoją przygodę z wiki zaczął 23 czerwca 2012 roku. Jest pomocny i pracowity. Udziela się na wielu Wiki, w tym tej. Chętnie ci pomoże jeśli będziesz miał kłopot.
Piteek.jpg Piteeek
Piteeek jest administratorem tej wiki do 18 sierpnia 2013 roku, a przygodę z nią zaczął dzień wcześniej. Mianowany adminem by pomagać i upiększać tą wiki, a wychodzi mu to fenomenalnie. Jeśli masz problem on Ci chętnie pomoże. Wystarczy tylko do niego napisać.
JaLucas.jpg JaLucas
JaLucas jest administratorem tej wiki od 15 września 2013 roku, a pierwszą edycje dokonał 14 sierpnia 2013 roku. Miły użytkownik i zawsze pomocny. Jeśli masz kłopot pisz do niego.
Ty.jpg Admin
Ty też możesz zostać adminem. Aby zgłosić prośbę kilknij tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki