FANDOM

"{{{imię}}}"
Sezon 1, odcinek {{{odcinek}}}
[[Plik:{{{foto}}}|250px]]
Premiera
Polska {{{premiera PL}}}
USA {{{premiera USA}}}
Informacje
Kod produkcji 118
Scenarzysta {{{scenarzysta}}}
Reżyser {{{reżyser}}}
Chronologia
Poprzedni The Kid Whisperer
Następny Badfellas
Galeria

|} Glue Dunnit: A Sticky Situation - szesnasty odcinek pierwszej serii serialu Jessie.

OpisEdytuj

Pani Chesterfield kupuje drogi lakier do włosów. Następnego dnia okazuje się że ktoś podmienił lakier na klej. Jessie pomaga pani Chesterfield odkleić ręce od głowy, w efekcie czego sama przykleja ręce do głowy sąsiadki. Gdy Ravi prowadzi dochodzenie kto zamienił lakier do włosów na klej, dowiaduje się, że wszyscy korzystali z kleju. Okazuje się, że to Zeus, pies pani Chesterfield, podmienił lakier do włosów na klej. Gdy dzieciaki odpracowują karę za używanie kleju, przychodzi im do głowy myśl, że Zeus celowo podmienił lakier na klej. Pod koniec odcinka, pani Chesterfield idzie na dyskotekę, ze swoją nową fryzurą, a Zeus szczerzy na nią swoje kły.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • 266px-Whoudunit.jpg
    Ten odcinek jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Whodunit?", który trwał od 13-15 kwietnia 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni , Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.
  • Ten odcinek w Polsce jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Weekend Tajemnic", który trwał w dniach od 15 do 16 września 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni , Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki