Fandom

Jessie Wiki

Luke Ross

366artykułów na
Jessie Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Luke Ross

[[Image:{{{foto}}}|250px]]
Informacje
Pseudonimy Luke, Lukierek
Płeć mężczyzna
Wiek 12
Relacje
Rodzice Christina i Morgan Ross
Rodzeństwo Emma Ross
Ravi Ross
Zuri Ross
Dzieci brak
Przyjaciele Finch
Wrogowie Billy
Szczegóły

|}

Lucas "Luke" Ross (grany przez Camerona Boyce) to 12-to letni syn Christiny i Morgana Ross. Podkochuje się w swojej niani Jessie. Jest najmniej lubiany przez bohaterów.

Osobowosć

Luke jest raczej miły,bardziej popularny w szkole od Ravi'ego i ma wielkie szczęscie. Ale potrafii tryskać sarkazmem i być nie znosny. Jednakowosz ma złote serce. Zakochał się Jessie,niestety jego liczne podrywy  nie sprawują się; Jessie to olewa. Wstyd mu było się przyznać że w wieku 12 lat nadal spi z pluszakiem-Kenny'm Koalą. Często doradza bratu jak być cool itp. Panicznie boi się Przerażającej Coonie,a ta się w nim zakochała,tak samo jak dziewczyna z Central Parku w ktorej podkochiwał się Ravi. Kiedy dziewczyna z Central Parku zaczeła go tulić,Ravi to zobaczył,wsciekł się i wszystko zakonczyło się bujką. Nie jest dobry z rzadnego przedmiotu poza W-F'em. W odcinku "All the Knight Moves" on i Emma podejrzewali że Betram jest przeztępcą,potem zas że Jessie. Luke umie grać potajemnie na akordeonie co wynika z odcinka "Panic Attack Room".

Galeria

Aby przejść do galerii kliknij tutaj.

Wygląd

Luke ma brązowe oczy,brązowe włosy zaś karnacje jasną i piegowastą. Jest wzrostu normalnego 12-latka a jego sylwetka jest szczupła i wysportowana. Jego styl ubierania jest modny i nowoczesny. Jest najbrzydszym bohaterem w calym serialu, a do tego okropnie smierdza mu pachy, co czesto wypomina mu Emma.

Rodzina

Luke jest adoptowanym synem Chrisitny i Morgana Ross. Brat Emmy,Ravi'ego i Zuri. Państwo Ross adoptowali go z Detriot (tak się to pisze). Nic nie wiadomo o biologicznych rodzicach Luke'a i nie wiadomo też,czy na obecną chwile ich posiada (bo wkońcu jest adoptowany).

Przyjaciele

Najlepszym przyjacielem Luke'a jest Kenny Koala,utrzymuje dobre kontakty z Finch'em. Raczej to ukrywa,ale jego przyjaciołmi jest też jego rodzienstwo i Jessie.

Miłosć

Luke jest zakochany w Jessie. Często ja podrywa ale ona odrzuca jego zaloty. Choć w filmach czasami podobają mu się rożne dziewczyny,tak i siak jego obiektem westchnień jest Jessie.

Odcinki

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Ciekawostki

  • Bardzo dobrze tańczy.
  • Nazywa Raviego Głąbem.
  • Kocha się w Jessie.
  • Jest dobry tylko z w-f.
  • Ma misia koalę Kenneigo z którym zawsze śpi.
  • Śpi w pokoju z małą zapalona diodą w kształcie serduszka.
  • Panicznie boi się Connie.
  • Uważa, że pochodzi z Kryptona.
  • Był adoptowany z Detriod.
  • Jego jedyna moc to zatykanie toalety jednym posiedzeniem
  • Bertram uważa że jest mniej nieznośny od Raviego.
  • Luke najpierw miał być chłopcem z Korei o imieniu Hiro.
  • Gra na Akordeonie

Więcej w Fandom

Losowa wiki