Fandom

Jessie Wiki

Nanny in Miami

366artykułów na
Jessie Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Nanny in Miami
Ilil.jpg
Polska Premiera 27 kwietnia 2013
Amerykańska Premiera 7 grudnia 2012
Odcinek 6
Seria 2
Reżyseria Bob Koherr
Scenariusz Wayne Conley, Mike Montesano, Ted Zizik
Kod produkcji 207
Poprzedni Trashin' Fashion
Następny The Trouble with Tessie

Nanny in Miami - szósty odcinek drugiej serii serialu Jessie.

OpisEdytuj

Luke, Ravi i Bertram docierają na Time Square. Mówią Jessie i Emmie, że zgubili Zuri. Wkrótce okazuje się, że Zuri utknęła w wielkiej kuli. Ravi ją z tamtąd ściąga. Następnego dnia Emma zaprosiła Austina, Ally, Deza i Trish do swojego domu. Gdy juz tam docierają Jessie mówi Emmie, że nie mogą u nich zostać, lecz Emma mówi Jessie, że jeśli się zgodzi żeby zostali Austin może wykonać jedną z piosenek Jessie. Gdy Jessie to słyszy zgadza się. Jessie mówi Ally i Austinowi żeby przejżeli jej piosenki i jedną zaśpiewali. Oni się zgadzają. Ally mówi Austinowi, że wszystkie piosenki Jessie są okropne oprócz jednej (Tą piosenke napisała Zuri) o wymyślonych przyjaciołach. Wkońcu Jessie, Luke, Emma, Ravi, Zuri, Austin, Ally, Dez, Trish i Pani Kipling leca do Miami. Austin i Jessie ćwiczą piosenke, lecz Jessie ukrywa, że nie jest jej. Ravi jest smutny gdy widzijak Pani Kiplin spędza więcej czasu z Dezem, a Luke stara się pocieszyć Ravi'ego. Jessie mówi Zuri, że ukradła jej piosenke. Ku zdziwieniu Jessie, Zuri mówi żeby ją zaśpiewała. Gdy nadchodzi czas występu Austina i Jessie, Jessie mówi wszystkim, że piosenka jest Zuri. Wkońcu Jessie i Austin śpiewają piosenke, a Dez kręci do niej fantastyczny teledysk. Wkońcu Jessie, Pani Kipling i dzieciak Ross wracają do NowegoYorku. Gdy wchodzą do domu Bertram bawi się ciuchcią a lalki z podobiznami Jessie i Dzieciaków przywiązuje do torów gdzie uderza w nie ciuchcia.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

Główna Edytuj

Nawracająca Edytuj

Goście SpecjalniEdytuj

  • Ross Lynch jako Austin Moon
  • Laura Marano jako Ally Dawson
  • Raini Rodriguez jako Trish De La Rosa
  • Calum Worthy jako Dez               

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Aby zobaczyć galerie odcinka Nanny in Miami  kliknij  tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki