FANDOM

Panic Attack Room
Panic Attack Room.jpg
Premiera w USA 5 lipca 2013
Premiera w Polsce 17 listopada 2013
Odcinek 22
Seria 2
Reżyseria Rich Correll
Scenariusz Eric Schaar, David J. Booth
Kod produkcji 224
Poprzedni Quitting Cold Koala
Następny Throw Momma from the Terrace

Panic Attack Room - dwudziesty drugi odcinek drugiej serii serialu Jessie

OpisEdytuj

Stuart chce spędzić troche czasu sam na sam z Zuri, jednak ciągle ktoś się wtrąca. Stuart zabiera Zuri do pokoju paniki w mieszkaniu Rossów. Tam okazuje się, że nie mogą wyjść, gdyż ktoś zmienił kod zabezpieczający drzwi. Zuri jest przerażona, a Stuart nic nie robi, gdyż właśnie teraz może być sam na sam z Zuri. Wtedy okazuje się, że w pokoju paniki razem z nimi zamknięty jest Ravi. Później również Luke zamyka się z nimi. Tam wychodzi na jaw, że Luke potajemnie gra na akordeonie. Ravi chce wszystkim o tym powiedzieć, gdyż Luke wyjawił wszystkim w szkole, że Ravi zakochał się w pewnej dziewczynie. W międzyczasie Jessie ćwiczy role na casting do znanego serialu telewizyjnego. Bertram i Emma chcą jej pomóc by dzięki niej móc poznać aktorów. W pokoju paniki Luke i Ravi włanczają ekran i mają podgląd na to co się dzieje w salonie. Słyszą słowa Jessie i Bertrama całkiem wyrwane z kontekstu, w których mówią, że się kochają. Jednak Bertram tylko ćwiczył rolę z Jessie. Luke jest przerażony. Nagle Ravi wysyła Jessie wiadomość alfabetem morsa, w którym wołają o pomoc. Jessie domyśla się gdzie są dzieciaki i idzie je ratować. Wkrótce Jessie także zostaje zamknięta z dzieciakami. Wkrótce wychodzi na jaw, że Stuart zmienił kod od drzwi a kartkę z kodem zgubił. Ravi wkońcu otwiera drzwi. Później w parku Luke gra na akordeonie, a Ravi śpiewa piosenkę dla dziewczyny, w której się kocha.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Luke potajemnie gra na akordeonie
  • Stuart gra na flecie picollo
  • Drugie imie Ravi'ego to Kay

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii odcinka Panic Attack Room kliknij tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki