FANDOM

Główni bohaterowieEdytuj

  • Jessie Prescott (grana przez Debby Ryan) - to osiemnastoletnia dziweczyna, która po skończeniu szkoły średniej przyleciała do Nowego Yorku by spełniać marzenia. Los sprawił, że trafiła do domu słynnego reżysera filmowego i byłej supermodelki, gdzie została nianią ich czwórki dzieci, z których trójka jest adoptowana.
  • Emma Ross (grana przez Peyton List) - to najstarsza córka, a zarazem najstarsze dziecko Rossów. Jest ich jedynym biologicznym dzieckiem. Ma 15 lat i lubi modę.
  • Luke Ross (grany przez Camerona Boyca]] - to najstarszy syn Rossów, a zarazem ich drugie najstarsze dziecko. Jest adoptowany z Detroid w Michigan. Ma 13 lat. Lubi sport. Jest zakochany w Jessie, lecz bez wzajemności.
  • Ravi Ross (grany przez Karana Brara ) - to najmłodszy syn Rossów, a zarazem ich trzecie najstarsze dziecko. Jest adoptowany z Indii. Ma 11 lat. Dobrze się uczy. Jest uroczy.
  • Zuri Ross (grana przez Skai Jackson) - to najmłodsza córka Rossów, a zarazem ich najmłodsze dziecko. Adoptowana zaraz po urodzeniu z Ugandy w Afryce. Ma 8 lat. Ma wymyślonych przyjaciół. Z czwórki rodzeństwa jest najbardziej przywiązana do Jessie.
  • Bertram Winkle (grany przez Kevina Chamberlina) - kamerdyner Rossów. Jest gruby i leniwy. Mówi, że nie lubi dzieciaków Rossów, jednak je lubi.

Drugoplanowi bohaterowieEdytuj

  • Tony Chiccolini (grany przez Chrisa Galye) - portier w budynku gdzie mieszkają Rossowie. Ma 20 lat. Jest ze wzajemnością zakochany w Jessie.
  • Pani Kipling (grana przez Franka) - to jaszczurka, a zarazem zwierzątko domowe Rossów. Jest z Indii. Należy do Ravi'ego, gdyż ten znalazł ją na bagnach, gdy była jeszcze jajkiem i wysiedział ją.
  • Morgan Ross (grany przez Chipa Estena) - to ojciec Emmy, Luke'a, Ravi'ego i Zuri. Mąż Christiny. Jest słynnym reżyserem filmowym.
  • Christina Ross (grana przez Christine Moore) - to matka Emmy, Luke'a, Ravi'ego i Zuri. Żona Morgana. To była supermodelka.
  • Rhoda Chesterfield (grana przez Carolyn Hennesy) - to sąsiadka Rossów. Jest zgorzkniałą. Zakochała się w Bertramie bez wzajemności. Nie lubi Jessie i dzieciaków Ross. Ma córkę Cassandre.
  • Connie Thompson (grana przez Sierre McCormick) - to dziewczyna, która zakochała się w Luke'u, lecz bez wzajemności. Nachodziła go. Nienawidzi Jessie. Później zostaje dziewczyną Ravi'ego.
  • Agatha (grana przez Jennifer Veal) - to kobieta, która nie lubi Jessie. Jest wredna i brzydka. Ma siostre bliźniaczkę Angele
  • Oficer Petey (grany przez Joey'a Richtera) - to policjant. Lubi sztukę teatralną. Nie jest dobry w pracy policjanta.
  • Rosie (grana przez Kelly Gould) - to najlepsza przyjaciółka Emmy. Początkowo Emma bała się jej, lecz to się zmieniła. Razem prowadzą bloga modowego Kitty Couture
  • Stuart (grany przez JJ Totaha) - to 9-letni chłopiec, który zakochał się w Zuri bez wzajemności. Mieszka w The Big Apple, tak jak Rossowie.
  • Brynn Breitbart (grana przez Katherine McNamara) - to dziewczyna, która kradła Emmie przyjaciół. Później prowadziła z Emmą wiadomości szkolne.
  • Pani Devlin (grana przez Amy Farrington) - to nauczycielka Emmy. Jest strasznie dziwna i ponura. Lubi sztukę.
  • Trener Penny (grana przez Lauren Pritchard) - to nauczycielka W-F w szkole, gdzie chodzą Rossowie. Później jest drużynową zastępu Zuri. Ma córkę Madge.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki