FANDOM

Say Yes to the Messy Dress
Kosz.jpg
Premiera w Polsce 18 maja 2013
Premiera w USA 18 stycznia 2013
Odcinek 8
Seria 2
Scenariusz Adam Lapidus
Reżyseria Kevin Chamberlin
Kod Produkcji 208
Poprzedni The Trouble with Tessie
Następny Teacher's Pest

Say Yes to the Messy Dress to ósmy odcinek drugiego sezonu.

OpisEdytuj

Jessie wraz z dziećmi idą do Chrisa Bosha, gwiazdę NBA All-Star, który obecnie przebywa w mieście. Gwiazda postanawia założyć klub koszykarski w pobliskich parkach. Luk chce zrobić wszystko by drużyna Bosha przegrała na zawodach z jego ulubioną drużyną, więc zaprasza Chrisa do domu. Chris mówi mu, żeby nik nie uprał jego szczęśliwych skarpetek. Luk jednak to robi i Chris nie umie już grać w kosza. Tymczasem Emma dostaje sukienke od słynnego projektanta mody Artura Vitali. Emma również dostaje zaproszenie na gale jako Kitty Couture. Emma nie może tam pójść, gdyż Kitty Couture musi zostać anonimowa. Wtedy wpada na pomysł by Jessie poszła na te gale zamiast niej. Jessie kompletnie nie ma w co się ubrać więc Zuri mówi jej żeby włożyła sukienke Emmy. Gdy Jessie ją wkłada zacina się suwak. Później w tej sukience idzie pomóc Ravi'emu, gdyż Pani Keepling ma jakiś problem. Gdy wychodzi z klatki Pani Keepling sukienka jest rozszarpana. Jessie chce o tym powiedzieć Zuri by coś wymyśliła co można z tym zrobić, jednak tam spotyka Emme. Mówi jej, że to przypadek. Emma wybacza Jessie i zaszywa tą suknie tak, że wygląda jak by była nieużywana. Jessie idzie na gale, jednak Luke wysyła jej SMS-a, że Chris nie umie już grać. Jessie przybywa na boisko by pomóc Chrisowi. Udaje się jej to. Później Luke i Ravi wylewają na Jessie wiadro wody przed pujściem Jessie na gale. Jessie wraca do domu. Emma mówi jej, że mogą zatrzymać te suknie, gdyż jakiś fotograf zrobił jej zdjęcie w tej sukni na boisku. Tymczasem Zuri chce sprzedać gadżety z Kitty Couture, które nie podobają się Emmie. 

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

Goście SpecjalniEdytuj

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galeri odcinka Say Yes to the Messy Dress kliknij tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki